هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

در ادامه نشست خبری کمیته المپیک برای رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی امروز نشست خبری فدراسیون بسکتبال در حالی برگزار شد که با حاشیه همراه بود.

در ابتدای نشست و پیش از حضور مشحون رئیس فدراسیون با توجه به اینکه اعلام شده بود دو نفر از خبرنگاران اجازه حضور در نشست را ندارند سایر خبرنگاران به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند اما پس از صحبت‌های عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک به نشست بازگشتند و تصمیم گرفته شد تا خبرنگاران به دلیل همان برخورد با دو خبرنگار از پرسیدن سوال خودداری کرده و تنها صحبت‌های رئیس فدراسیون در آغاز نشست پوشش داده شود.

 محمود مشحون در این نشست اظهار داشت: در سال گذشته وقتی قهرمان جام ملت‌ها شدیم بلافاصله اولین جلسه با کادرفنی برای برنامه‌ریزی بازی‌های آسیایی در سال جاری انجام شد. هدفمان برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات بود و با افرادی که در بسکتبال کشور تاثیرگذار بودند هماهنگ کردیم.

وی ادامه داد: پس از بررسی و اعلام هزینه‌ها از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و براساس داشته‌ها تیم را آماده کردیم. از فروردین مسابقات لیگ، جوانان، غرب آسیا و بزرگسالان را آغاز کردیم و تا الان هم درگیر برنامه‌های تیم‌ملی برای اینچئون هستیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه چند مسابقه تدارکاتی خوب برگزار شد گفت: تاکنون هیچ وقفه‌ای در برنامه‌های تیم‌ملی ایجاد نشده و بدون استثنا در تمام مسابقات شرکت کرده‌ایم. برای جام جهانی هم کارها به خوبی انجام شد که در بحث تغذیه، پزشک، بدنساز و امکانات همه‌چیز به خوبی انجام شد.

مشحون عنوان کرد: در تورنمنت اسلوونی اتفاق بدی برای مشایخی افتاد و او دچار آسیب از ناحیه چشم شد بلافاصله او را به بیمارستان اعزام و روی چشم او عمل جراحی انجام شد و بهترین پزشک اسلوونی را انتخاب کردیم و بعد از 48 ساعت با مجوز پزشک او را به اسپانیا آوردیم و آنجا هم زیر نظر پزشکان بارسلونا قرار داشت به همین دلیل تا آخر مسابقات از او استفاده نکردیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: قبل از شروع مسابقات 32 نفر را در رده سنی مختلف دعوت کردیم در همان زمان به 5 بازیکن تیم‌ملی که خسته بودند مرخصی دادیم و با هماهنگی کادرفنی برای چند مسابقه از بازیکنان جوان استفاده کردیم.

مشحون در مورد انتخاب نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی عنوان کرد: در روزهای آخر تقاضای تغییر چند بازیکن را داشتیم، ارسلان کاظمی آمادگی خوبی نداشت و قالبا خودش را جدا از تیم می‌دید و در داخل زمین عملکردش به چشم نیامد برای حضورش در تیم‌ملی تلاش زیادی کردیم که با مربی و رئیس دانشگاهش در آمریکا صحبت کردیم و در تمام مسابقات که باید از او استفاده می‌کردیم این کار صورت گرفت اما با کمال تاسف که خودش هم مقصر بود در چند پست کارایی آنچنانی نداشت و فکرش این بود که به آمریکا بازگردد.

وی ادامه داد: کاظمی به خود من گفت اگر بخواهد در پست 5 بازی کند به کادرفنی بگوییم که از او استفاده نکند ما هم موافقت کردیم. کاظمی از نونهالان در اختیار فدراسیون بود و شخصیت خوبی هم دارد پله به پله بالا آمد و انتظار داشتیم که نیازهای بسکتبال کشور را برطرف کند اما این اتفاق نیفتاد. انتخاب تمام بازیکنان با سند و مدرک بوده و همه بازیکنان براساس توانایی‌ای که داشتند انتخاب شدند.

رئیس فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: همه بازیکنان برای اینچئون آماده هستند و پس از چند روز استراحت از شنبه تمرینات خود را آغاز می‌کنند با توجه به اینکه در مرحله گروهی قرار نداریم و 4 روز زودتر از آغاز بازیمان به کره جنوبی می‌رسیم تمام تلاش ما این است که بهترین مدال را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

پس از صحبت‌های مشحون هیچ سوالی از سوی خبرنگاران با توجه به مشکل پیش آمده پرسیده نشد.




برچسب‌ها: اخبارفدراسیون ,
[ چهار شنبه 19 شهريور 1393 ] [ 14:39 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 178617
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar